No products in the cart.

No products in the cart.

PLEASE CONTACT US


Heb je vragen, feedback of wil je gewoon even gedag zeggen? We horen graag van je! Stuur ons een bericht via het onderstaande formulier en ons team zal zo snel mogelijk contact met je opnemen. Jouw input is belangrijk voor ons en we zijn hier om je op welke manier dan ook te helpen. Stuur ons een bericht en we vinden samen een oplossing!

CUSTOMER SERVICE

Shipping & Return

Welkom bij Classic Nutrition! We bieden een snelle verwerking (1-2 werkdagen) en gratis verzending bij bestellingen van meer dan €75. Standaardlevering duurt doorgaans 1-2 werkdagen en je ontvangt een trackingnummer zodra de bestelling wordt verzonden. Niet tevreden? Retourneer artikelen binnen 14 dagen in originele staat voor terugbetaling. Neem contact op met info@classicnutrition.nl voor retourzendingen. Terugbetalingen worden binnen 7-14 werkdagen verwerkt. Voor meer informatie kun je terecht op Verzenden & Retourneren. Bedankt dat je voor Classic Nutrition hebt gekozen!

Privacy Policy

Bij Classic Nutrition waarderen we jouw privacy en doen we er alles aan om je persoonlijke gegevens te beschermen. Wij verzamelen alleen de noodzakelijke gegevens om jouw bestellingen te verwerken en je winkelervaring te verbeteren. Je gegevens worden veilig opgeslagen en nooit zonder jouw toestemming met derden gedeeld, behalve zoals vereist door de wet. Ga voor meer informatie naar Privacy Policy.

Terms & Conditions

Door gebruik te maken van de website van Classic Nutrition ga je akkoord met onze algemene voorwaarden. Deze omvatten onder meer het uitsluitend gebruiken van de site voor wettige doeleinden, het naleven van het aankoopbeleid en het respecteren van onze intellectuele eigendomsrechten. Classic Nutrition is niet aansprakelijk voor enige schade die verder gaat dan de aankoopprijs van het product. We behouden ons het recht voor om deze voorwaarden op elk moment bij te werken, dus bekijk ze regelmatig. Voor gedetailleerde informatie verwijzen wij je naar onze volledige Algemene Voorwaarden.

Have any other Questions? Dont worry we got you covered

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

1. What is your delivery time?

We do our utmost to ship orders before 12:00 on Mon-Fri the same day!

2. How do I place an order?

Om een ​​bestelling te plaatsen, bezoekt u onze website, selecteert u uw producten of diensten en voegt u deze toe aan uw winkelwagen. Controleer uw winkelwagen, ga door naar afrekenen en voer uw verzend- en betalingsgegevens in. Bevestig uw bestelling en u ontvangt een e-mailbevestiging. Neem voor hulp contact op met onze klantenservice via  info@classicnutrition.nl  of onze sociale media @classicnutrition.

2. Can I cancel my order?

Yes, you can cancel your order if it has not yet been processed for shipment. Log in to your account, go to order history, select the order and click 'Cancel order'. If you need assistance, please contact our customer service team at info@classicnutrition.nl. info@classicnutrition.nl of via onze socials @classicnutrition.

3. In what ways can I pay?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren betalen, waaronder Ideal, de belangrijkste creditcards en betaalkaarten, PayPal en andere veilige betalingsgateways die beschikbaar zijn op onze website. Voor extra gemak accepteren wij ook achteraf betalingen via Klarna. Selecteer eenvoudig de gewenste betaalmethode bij het afrekenen.

4. What is the status of my delivery?

To check the status of your delivery, log in to your account on our website and navigate to your order history. Select the order you want to track and you will see the latest status updates. Additionally, you will receive email notifications with tracking information once your order has shipped.

5. Where can I find my invoices?

You can find your invoices by logging into your account and going to your order history. With every order there is the option to view and download the invoice. You will also receive a copy of the invoice via email after your purchase is complete.

7. How long will it take for my return to be processed?

Once we receive your returned item, it typically takes 5-7 business days to process the return. You will receive an email confirmation once your return has been processed and your refund has been issued.

8. Do I have to pay return costs?

The return costs depend on the reason for return. If the return is due to an error on our part or a defective product, we will bear the return shipping costs. For other returns, you may be responsible for return shipping costs. See our returns policy for more details.

9. Is the Pre-Workout Extreme too strong for me?

Our Pre Workout is very high dosed. We recommend starting with a quarter or half a scoop.

10. Which products should I use?

De behoefte aan supplementen verschilt per persoon. Ons team helpt je graag bij het maken van je keuze! Stuur ons een e-mail op info@classicnutrition.nl of via onze sociale media @classicnutrition

11. Hoe betaal ik met Klarna?

To pay with Klarna, select Klarna as the payment method at checkout. You will be redirected to the Klarna platform to complete your payment. Follow the instructions to pay immediately, in installments or choose another available option. Klarna takes care of the rest, making the payment process smooth and flexible.

Service & Contact

We are happy to help you. Our customer service is ready to help you.

Do you have another question or do you need help?
Contact us without obligation.

en_US